اپل presto بروزرسانی ابزارهای بدون باز کردن جعبه
اپل presto بروزرسانی ابزارهای بدون باز کردن جعبه
اخبار اپل

اپل اخیراً آزمایش سیستم Presto را در فروشگاه آغاز کرده است که می تواند بدون باز کردن جعبه ها، به روزرسانی های نرم افزاری را برای موجودی آیفون در فروشگاه های اپل ارائه دهد. ما اکنون جزئیات بیشتری در مورد نحوه عملکرد Presto داریم، و حتی پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا ظاهر شد…

 

سیستم Presto اپل

یکی از دردسرهای خرید آیفون جدید از اپل استور (یا سایر خرده فروشان) این است که ممکن است به روزرسانی های نرم افزار iOS از زمان ساخت آن صادر شده باشد، بنابراین اولین کاری که باید با آن انجام دهید، به روزرسانی آن به آخرین نسخه است.. که ممکن است در وای فای فروشگاه مدتی طول بکشد.

اولین بار در اکتبر سال گذشته متوجه شدیم که اپل در حال کار بر روی روشی برای به روزرسانی آیفون ها در فروشگاه، بدون نیاز به باز کردن جعبه است. مک متعاقباً شواهدی از این موضوع را در iOS 17.2 پیدا کرد.

هفته گذشته گزارش شد که این سیستم پس از آزمایش در فروشگاه های منتخب در ماه آوریل به فروشگاه های اپل ایالات متحده می آید و سایت فرانسوی iGeneration اولین دیدگاه ما را به دستگاه ارائه کرد.

این Presto را به عنوان یک "قفسه کوچک دو پره" توصیف می کند که از جهاتی شبیه به "توستر" است. می تواند تا شش آیفون را به طور هم زمان در خود، با نرده های محافظ داخلی برای نگه داشتن جعبه آیفون با اندازه های مختلف جای دهد.

 

Presto یک سیستم بسیار پیچیده است

این یک کار به اندازه کافی هوشمندانه است که یک آیفون را روشن کنید، نرم افزار آن را به روز کنید و سپس بدون باز کردن جعبه آن را خاموش کنید. اما iGeneration اکنون جزئیات بیشتری از نحوه کارکرد آن به دست آورده است و «توستر» درواقع بخشی از یک سیستم مدیریت موجودی کامل است.

یک مک مینی نرم افزار را اجرا می کند و وقتی یک تکنسین جعبه آیفون را اسکن می کند، تلفن به صف دستگاه هایی که منتظر به روزرسانی هستند اضافه می شود. اما این سیستم همچنین به کارکنان اجازه می دهد تا بدانند کدام گوشی ها هنوز باید به روزرسانی شوند و سوابق فروش روزانه را بررسی می کند تا مشخص کند که چه تعداد باید روز بعد آماده شوند.

این صف همچنین می تواند آیفون های ذخیره شده در انبار را فهرست کند که نیاز به به روزرسانی دارند […] محتوای آن پیش بینی های فروش فروشگاه را در نظر می گیرد تا آیفون هایی را که از انبار خارج می شوند برای پردازش انتخاب کنند. تیم به طور مداوم در طول روز از تعداد آیفون هایی که باید از طریق Presto استفاده کنند و این که کدام یک Presto استفاده می کند، آگاه است.

هنگامی که مشتری یک SKU خاص (یک نمونه از یک مدل آیفون خاص، ردیف ذخیره سازی و رنگ) را خریداری می کند، سیستم از کارکنان می خواهد که یکی دیگر را به روز کنند. این تضمین می کند که مهم نیست مشتری می خواهد چه چیزی بخرد، همیشه حداقل یک مدل به روز در هر زمان در انبار موجود است.

هنگامی که آیفون های جدید وارد فروشگاه می شوند، سیستم می داند که کدام یک از آن ها باید به روز شوند. هنگامی که به روزرسانی جدید iOS منتشر می شود، سیستم به طور خودکار همه سهام را به عنوان نیاز به به روزرسانی علامت گذاری می کند.

iGeneration می گوید که همه کارکنان می توانند در این فرآیند شرکت کنند، حتی اگر به طور خاص برای استفاده از Presto آموزش ندیده باشند. وقتی تلفنی به روزرسانی می شود، یک LED وضعیت از سفید به سبز تغییر می کند، بنابراین هر کارمندی که ازآنجا عبور می کند می داند که می تواند آن را از دستگاه خارج کرده و به بخش موجودی به روز شده اضافه کند.